
UWAGA !!!
Jeśli już wysyłasz do nas reklamowany towar umieść w opakowaniu nr zamówienia lub nazwisko i imię na kogo towar był zamawiany. Usprawni to i przyśpieszy procedurę reklamacyjną.
Przed odesłaniem nam towaru koniecznie go upierz choćby w rękach. Nie naprawiam brudnych, zakurzonych i śmierdzących akcesoriów.
Koszty odesłania akcesoriów nie spełniających tej prośby ponosi klient!
1. W przypadku stwierdzenia niezgodności towaru z umową klient zobowiązany jest w pierwszej kolejności poinformować sprzedawcę drogą mailową na adres sklep@petmehome.pl opisując problem oraz przedstawiając dokumentację w postaci zdjęć.
2. Aby zapobiec kosztom ponownej wysyłki jeśli reklamacja nie zostanie uznana możliwe jest sporządzenie dokumentacji fotograficznej reklamowanego towaru i wysłanie jej wraz z opisem na adres mailowy: sklep@petmehome.pl
3. Po uzyskaniu odpowiedzi zwrotnej należy postępować zgodnie ze wskazówkami udzielonymi w mailu. Reklamowany towar należy odesłać na adres:
PET ME HOME Ilona Lasek,
Siodła 14B, 25 6-050 Zagnańsk
lub na paczkomat:
Pet me home Ilona Lasek,
ZGN01M ul. Kielecka 3, 26-050 Zagnańsk,
tel: 505124544
mail: sklep@petmehome.pl
4. Koszt dostawy reklamowanego towaru ponosi sprzedawca. W tym celu sami wystawimy dla Ciebie etykietę w przypadku nadania przez paczkomat. W korespondencji ze zgłoszeniem reklamacji podaj dane do paczkomatu. Wystawimy etykietę nadawczą i wyślemy Ci ją na maila.
5. Sklep ustosunkowuje się do reklamacji Klienta w terminie 14 dni roboczych od momentu zwrotu towaru wraz z opisem niezgodności jeśli klient nie wysłał wcześniej takiej informacji droga mailową.
6. Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi nowego towaru bądź usunięcia niezgodności, koszty dostaw ponosi Sklep.
7. Indywidualne ustawienia komputera i monitora Klienta powodujące błędne lub zniekształcone wyświetlanie informacji o towarach (np. kolorów), nie mogą być podstawą reklamacji.
8. W przypadku nieuznania reklamacji koszty wysyłki ponosi Kupujący.
9. Gwarancja obejmuje wady produkcyjne produktu.
10. Pamiętaj jednak, że reklamacja nie dotyczy:
Koloru okuć - okucia: różowe złoto i czarne są lakierowane mogą się ścierać, matowieć i ciemnieć. Okucia srebrne nie są nierdzewne, mają prawo rdzewieć i niszczeć.
Przetarć oraz strzępienia się zewnętrznej warstwy tkaniny gdy pies wykazuje dużą tendencję do obcierania się o przedmioty w założonych szelkach, tarzania się w nich czy drapania tkaniny.
Mechanicznych uszkodzeń powstałych podczas użytkowania produktu, śladów naturalnego zużycia, zabrudzenia, wszelkich uszkodzeń wynikłych wskutek użytkowania niezgodnie z przeznaczeniem.
Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za źle dobrane rozmiary / wielkości akcesoriów do wagi i siły psa oraz za skutki wynikające z nieprawidłowego użytkowania zakupionego towaru.
11. Gwarancja nie obejmuje wad produktu powstałych na skutek niewłaściwego użytkowania lub użycia niezgodnego z przeznaczeniem, niewłaściwej konserwacji, modyfikacji produktu, niewłaściwego przechowywania, niszczących zabrudzeń takich jak wybielacze, farby, oleje, rozpuszczalniki, itp
12. Gwarancja nie dotyczy uszkodzeń typu zerwanie, zgniecenie, rozerwanie, pogryzienie, uszkodzeń mechanicznych oraz zużycia materiałów w wyniku normalnego użytkowania
13. Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową i ustawą o prawach konsumenta.
14. Gwarancja nie obejmuje roszczeń z tytułu dochodzenia pokrycia strat lub utraconych zysków w wyniku powstałej wady, nawet objętej gwarancją.
15. Producent nie ponosi żadnej odpowiedzialności za przydatność towaru do konkretnych celów oraz za następstwa ich wyboru i użytkowania.
16. Gwarancja zostaje przerwana w przypadku stwierdzenia wcześniejszej wady wymienionej w punktach wyżej lub w przypadku stwierdzenia napraw dokonanych samodzielnie.
UWAGA! Nie przyjmujemy paczek za pobraniem. Nie przyjmujemy paczek nadanych bez uprzedniego ustalenia wysyłki ze sprzedawcą.
Jeśli reklamacja nie zostanie uwzględniona, a towar został nadany zostanie on odesłany z powrotem do Kupującego po opłaceniu kosztów zwrotu na konto:
PET ME HOME,
m-bank 93 1140 2004 0000 3002 8091 3308