REKLAMACJA

 

UWAGA !!!

Jeśli już wysyłasz do nas reklamowany towar umieść w opakowaniu nr zamówienia lub nazwisko i imię na kogo towar był zamawiany. Usprawni to i przyśpieszy procedurę reklamacyjną.

Przed odesłaniem nam towaru koniecznie go upierz choćby w rękach. Nie naprawiam brudnych, zakurzonych i śmierdzących akcesoriów.

Koszty odesłania akcesoriów nie spełniających tej prośby ponosi klient!

1. W przypadku stwierdzenia niezgodności towaru z umową klient zobowiązany jest  w pierwszej kolejności poinformować sprzedawcę drogą mailową na adres sklep@petmehome.pl  opisując problem oraz przedstawiając dokumentację w postaci zdjęć. 

2. Aby zapobiec kosztom ponownej wysyłki jeśli reklamacja nie zostanie uznana możliwe jest sporządzenie dokumentacji fotograficznej reklamowanego towaru i wysłanie jej wraz z opisem na adres mailowy: sklep@petmehome.pl

3. Po uzyskaniu odpowiedzi zwrotnej należy postępować zgodnie ze wskazówkami udzielonymi w mailu. Reklamowany towar należy odesłać na adres: 

PET ME HOME Ilona Lasek, 

Siodła 14B, 25 6-050 Zagnańsk

lub na paczkomat:

Pet me home Ilona Lasek,

ZGN01M ul. Kielecka 3, 26-050 Zagnańsk,

tel: 505124544

mail: sklep@petmehome.pl

4. Koszt dostawy reklamowanego towaru ponosi sprzedawca. W tym celu sami wystawimy dla Ciebie etykietę w przypadku nadania przez paczkomat. W korespondencji ze zgłoszeniem reklamacji podaj dane do paczkomatu. Wystawimy etykietę nadawczą i wyślemy Ci ją na maila.  

5. Sklep ustosunkowuje się do reklamacji Klienta w terminie 14 dni roboczych od momentu zwrotu towaru wraz z opisem niezgodności jeśli klient nie wysłał wcześniej takiej informacji droga mailową.

6. Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi nowego towaru bądź usunięcia niezgodności, koszty dostaw ponosi Sklep.

7. Indywidualne ustawienia komputera i monitora Klienta powodujące błędne lub zniekształcone wyświetlanie informacji o towarach (np. kolorów), nie mogą być podstawą reklamacji.

8. W przypadku nieuznania reklamacji koszty wysyłki ponosi Kupujący.

9. Gwarancja obejmuje wady produkcyjne produktu.

 

10. Pamiętaj jednak, że reklamacja nie dotyczy:

Koloru okuć - okucia: różowe złoto i czarne są lakierowane mogą się ścierać, matowieć i ciemnieć. Okucia srebrne nie są nierdzewne, mają prawo rdzewieć i niszczeć.

Przetarć oraz strzępienia się zewnętrznej warstwy tkaniny gdy pies wykazuje dużą tendencję do obcierania się o przedmioty w założonych szelkach, tarzania się w nich czy drapania tkaniny.  

Mechanicznych uszkodzeń powstałych podczas użytkowania produktu, śladów naturalnego zużycia, zabrudzenia, wszelkich uszkodzeń wynikłych wskutek użytkowania niezgodnie z przeznaczeniem. 
Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za źle dobrane rozmiary / wielkości akcesoriów do wagi i siły psa oraz za skutki wynikające z nieprawidłowego użytkowania zakupionego towaru.

11. Gwarancja nie obejmuje wad produktu powstałych na skutek niewłaściwego użytkowania lub użycia niezgodnego z przeznaczeniem, niewłaściwej konserwacji, modyfikacji produktu, niewłaściwego przechowywania, niszczących zabrudzeń takich jak wybielacze, farby, oleje, rozpuszczalniki, itp

12. Gwarancja nie dotyczy uszkodzeń typu zerwanie, zgniecenie, rozerwanie, pogryzienie, uszkodzeń mechanicznych oraz zużycia materiałów w wyniku normalnego użytkowania

13. Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową i ustawą o prawach konsumenta.

14. Gwarancja nie obejmuje roszczeń z tytułu dochodzenia pokrycia strat lub utraconych zysków w wyniku powstałej wady, nawet objętej gwarancją.

15. Producent nie ponosi żadnej odpowiedzialności za przydatność towaru do konkretnych celów oraz za następstwa ich wyboru i użytkowania.

16. Gwarancja zostaje przerwana w przypadku stwierdzenia wcześniejszej wady wymienionej w punktach wyżej lub w przypadku stwierdzenia napraw dokonanych samodzielnie.

UWAGA! Nie przyjmujemy paczek za pobraniem. Nie przyjmujemy paczek nadanych bez uprzedniego ustalenia wysyłki ze sprzedawcą. 

Jeśli reklamacja nie zostanie uwzględniona, a towar został nadany zostanie on odesłany z powrotem do Kupującego po opłaceniu kosztów zwrotu na konto:

PET ME HOME, 

m-bank  93 1140 2004 0000 3002 8091 3308

 
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl